Önskelistan

image1921
Denna månadens önskelista är nog den där jag verkligen vill ha alltihopa så där extremt mycket ( och förmodligen kommer att se till att få tag i allt).
En ny jacka behöver jag verkligen, nu börjar ju vårvädret komma och det blir lite tröttsamt att bara gå runt i skinnjacka hela tiden. Har en svart trench men jag tycker att den är lite för lång plus att jag har tröttnat på modellen. Vill ha denna från Ellos med lite vidd i. Denna ska absolut beställas den här månaden!

Min tatuering vill jag få gjord den här månaden, börjar nästan känna mig helt desperat, vill bara att den ska sitta där på min fot så fort som möjligt. Måste bara ta mig iväg till tatueraren och beställa en tid...

Slukar böcker som en tok nu för tiden, har läst ut fyra stycken på en och en halv månad. Och nu är jag sugen på lite nya böcker i bokhyllan. The Dirt:: Mötley Crüe: Confessions of the worl's most notorious rock band är en bok som jag har velat läsa länge nu.

Rosa Converse är något jag bara måste ha! Älskar mina vita som jag köpte förra veckan och ett par i rosa vore ju bara för nice. Dock är de tyvärr lite svåra att få tag i, men jag ska leta som en tok tills jag hittar dem!

Supersnygg och enkel påsväska från Dogeared med coola trycket: "Your plastic bag can kiss my canvas" Snyggt sätt att vara snäll mot miljön!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Riktigt tuff påse, en sådan skulle man ju ha. Coolt ju!

2008-04-03 @ 23:09:38
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Nina

nja ja ska på nån mässa imorrn först.
å sen ska ja möta en kompis på gröne jägarn.
men sen blir det lugna puckar. ganska så skönt..

va ska du göra själv?

2008-04-04 @ 10:26:59
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0