Iväg till läkaren..

Ska strax åka iväg till läkaren. Har haft grymt ont i örat inatt, visste inte hur jag skulle ta mig igenom natten. Inte ens två värktabletter hjälpte. Till slut måste jag ha somnat av ren utmattning. Det började ju sista dagen i München då jag fick hög feber och kände mig aldeles yr. Veckan fortsatte med yrsel och illamående och igår när jag var hos Sofia på förmiddagen så satte örat igång. Ringde till jobbet och sa att jag inte kunde komma och åkte hem för att vila. Väl hemma var jag snurrigare än någonsin kändes som om golvet rörde sig under fötterna. Och örat värkte bara mer och mer...Och vid nio tiden hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Och nu vakande jag av ett extremt illamående, örat dunkar och jag hör absolut inget på det örat...Har ringt jobbet och sagt att jag inte kommer, så nu ska jag väl ta och klä på mig och komma iväg...Så himla irriterande, hatar verkligen att bli sjuk, känns alltid så dumt att vara borta från jobbet och nu missar jag även en mattelektion idag...men men finns inte så mycket att göra åt saken.... 

Kommentarer
Postat av: Catty

stackars.. krya på dig!

2008-04-24 @ 09:15:42
URL: http://catty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0