I Can't Live Without Your Stupid Love...

image1934
Vaknade för ett tag sen av att telefonen ringde. Somnade direkt efter att jag hade kollat på La Ink...imorgon ska jag till FredrikEvil Eye Tattoo och boka tid för min tatuering, ska bli så nice. Hoppas verkligen att jag får en tid i april, vill inte vänta längre! Efter jobbet imorgon blir det lite After Work med lite folk från de andra avdelningarna, ska bli nice eftersom jag inte riktigt har pratat med dom, bara lite strösnack på gården då och då. Får se vilket ställe vi hamnar på. Känner mig inte ett dugg taggad för det just nu, är så jäkla sliten efter igår. Men några öl ska man nog orka med imorgon. Jag har bivit en riktig youtube nörd, sitter helt fastklistrad i flera timmar och bara lyssnar på underbar musik. Är så jäkla mycket skivor jag vill beställa på cdon nu, Bon Jovi, Depeche Mode, Pink Floyd, Skid Row, Paramore...men jag har absolut inte råd att beställa något alls, om två veckor åker jag ju till München, vill ju gärna kunna shoppa lite. Plus att jag verkligen är i desperat behov av att klippa och färga håret igen, och så tatueringen...no money no funny!

Amanda Jenssen- I Can't Sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0