Call Me When You're Sober...

image1948
God morgon, god morgon! Fy vad trött jag är, men jag somnade tidigt igår iallfall....vaknade dock av ett telefonsamtal mitt i natten som gjorde mig både glad och irriterad...mest glad I guess...
Anyway, ska strax iväg och jobba, det blir dubbelt upp för mig idag, först fem timmar hos Kathi och sen fyra timmar hos Sofia. Kommer vara hemma runt nio ikväll, och då är det plugga matte som gäller för mig, har varit så lat i helgen och inte pluggat något alls.
Igår var jag hos Patrick och tittade på Juno, riktigt mysig film måste jag säga! Men det blev inge Lost, verkar vara säsongsuppehåll eller nått, finns inga nya ansnitt att ladda ner...Nu ska jag lyssna lite på min nya favvolåt- Numb med Amanda Jenssen- och fixa det sista innan jag drar!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det vore toppen :D om du kan det..
så kul med nya kläder juu.. heh..

Hoppas det går bra att jobba idag..
såg att du hade dubbelt pass..
kram på dig!

2008-04-13 @ 11:21:06
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0