Klänningar från Ellos

image1341
Var på posten och hämtade mitt paket från Ellos. Är så himla nöjd med poloklänningarna, dom är så himla snygga, precis så som jag hade förväntat mig att de skulle vara. Och priset är super, endast 149 kr/ st. Den stickade klänningen är jag lite tveksam till. Materialet är super, den består av 45% akryl, 30% polyamid, 20% mohair och 5% ull. Den är riktigt mjuk och härlig, men problemet är att den är så glest stickad så man måste ha något under...ska tänka på saken ett tag till, men de andra två är definitivt keepers! =)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja tog bort den, för ja kunde ju få 30% å då försvann den samma dag??? men så kom den tillbaka, å då ja beställde. så skulle ja inte få den förrän i mitten av dec. då sket ja it!
fina klänningar! va inne på indiska idag å de har en snygg för 179 i både grön å lila.. såååå najs! villha!

2007-09-27 @ 14:17:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Eleonor

underbart darling!!!
puss på snoppski

2007-09-27 @ 15:15:37
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0