Spara eller slösa?

image1482
Skorna från Burberry har jag ju drömt om sen jag såg dom första gången, I love them! Jag har bara väntat på att någon kejda ska göra kopior av dem och nu har det hänt. TopShop har fått in en liknande för ett betydligt billigare pris. De från Burberry är ju dock mycket snyggare, men 7000 skulle jag aldrig ge för dem! De från TopShop är ju också snygga och betydligt billigare. Det känns ju smartare att köpa de från TopShop eftersom nitar är modernt just nu, då svider det inte lika mycket sen när trenden är över.

Kommentarer
Postat av: FridaLinnea

Åh, shit vilket kap dedära topshopskorna! Ska dra och köpa dem NU!

2007-11-13 @ 14:39:21
URL: http://soundslikealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0