Skinnkjol

image1543
Cecilia B. Jonsson & Elin Kling, Noir, Ashley Olsen, Sofie Fahrman, Mischa Barton, Acne

Skinnkjolen är riktigt het just nu och visst är det snyggt! Drömmen vore ju att ha den från Acne, den är så jäkla snygg! Jag tycker att skinnkjolen kombineras snyggast med något basic upptill, en vitt linne, en tee...Jag vet att Lindex hade en för ett tag sen men jag misstänker att den är slut...Fast jag vet inte hur bekväm jag skulle känna mig i en skinnkjol, men snyggt som satan är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nina

jo vi prata om det redan förra året, men så hade vi inga pengar och mormor dog, så det kändes inte helt ok. detta år skulle vi helst ha velat gjort det. men det är som det är med pengar och tid. vill ju gifta mig på sommaren. å då blir det så panikartat med pengar å planering. ja vet redan det mesta, men sen så ska man ha råd med att köpa allt - kläder skor å så hyra av lokal, maten, kunna bjuda gäster. ja d e så mkt.. va inne på nån sida å så va d sjukt mkt man va tvungen att boka av.. lixom det är inte en sak *S* så vi prata om att gifta oss till nästa sommar. ja hoppas ja har ett jobb tills dess å så.. skulle vara najs.. :D

2008-01-19 @ 17:12:13
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0