Nya älsklingar...

image1493

Är helt slut efter dagens shoppingrunda. Somnade vid halv tre inatt och gick upp kl 8 imorse. Tänkte först somna om och strunta i allt, men så såg jag alla skor och väskor framför mig oxh hoppade upp ur sängen direkt. Åkte iväg till Gärdet och där var det massa folk, det var helt hysteriskt! Folk bara sprang in när det öppnade och slet tag i det första bästa de kunde komma över. Det första jag såg var den röda väskan som stod ensam mitt bland alla svarta och vita väskor. I panik slängde jag mig över den, haha. Det var flera stycken som kom fram till mig och frågade om jag verkligen skulle ha den. Jäkla gamar asså, vadå försöka sno ifrån mig en väska som jag har tänkt att köpa. Hittade först inga skor alls som intresserade mig, alldeles för hög klack på de flesta, men precis när jag skulle ställa mig i kö såg jag dessa underbara skor. Dom är så jäkla sköna, i mocka och med rutigt foder i som man kan vika ner. En liten diskret kilklack är de på dem också, fick 100 kr för dem och 150 för väskan. Är verkligen nöjd!
Meningen var ju att jag skulle fortsätta shoppingen i stan. Åkte in men kände att orken inte var på topp. Tog en titt på Vero Moda, men deras Crazy Days var ju inget att hurra för, det låg bara trista högar med linnen på ett bord...På Bianco däremot hittade jag masas godsaker, men skor hade jag ju redan köpt, så det blev se men inte röra...=)
Tog även en sväng på TopShop, H&M och Gina Tricot men hittade absolut inget som intresserade mig, orkade helt enkelt inte titta ordentligt. Skulle ju egentligen leta efter något att ha på mig imorgon när jag ska ut och festa men jag får ta något ur garderoben.
Fyndade även ett guldigt armband inne på KappAhl för endast 12 kr. Sedan blev det en Instyle Magazine också, kan man inte köpa mode får man läsa om det =)

Kommentarer
Postat av: Minna

vad söta skor :D

2007-11-15 @ 16:43:07
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0