New Shoes

image1449
image1450
Igår kom äntligen mitt paket från Ellos. Hade beställt en poloklänning och dessa underbar skor. Jag är helt kär i mina nya älsklingar. Klacken var dock mycket högre än vad jag hade förväntat mig men det var inga problem med att gå i dem. Nu har jag stor lust att beställa flera par, de finns ju i massa fina färger plus att de är så billiga. De kostar endast 249 kr vilket jag tycker är ett riktigt kap för så fina skor.
Sen hämtade jag även ut mitt paket från cdon som innehöll detta:

Ska lyssna lite på Britney innan jag går iväg och jobbar och se vad jag tycker om skivan. Jag hoppas verkligen att den är bra!

Kommentarer
Postat av: Nina

duuu ja med!!men ja vill beställa från ellos. ja vet inte om ja kan hålla mig. men ja har handlat så mkt där så ja ligger närmre 3000 på den där avbetalningen.. suck!!!!!! så ja får bara inte!! va inne en snabbis på hm. det va då ja såg att den va på rea.. tänkte om du ville ha den!..

2007-11-06 @ 13:28:43
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Rock 'n' Life

skorna var rätt lika ett par svarta som jag köpt på skopunkten men dina hade väldigt höga klackar! Fast det är snyggt ;)

2007-11-07 @ 15:17:14
URL: http://rocknlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0