Helgens filmer...

image1527
I lördags när jag var bakis och kände mig helt värdelös (haha) så var min älskling snäll och hyrde film och fixade mat så att vi kunde ha en riktig myskväll. Det var så jäkla skönt att bara sitta i soffan med bra filmer. "Death Of A President" var inte riktigt lika bra som jag hade förväntat mig. Filmen utspelar sig 2007 och följer den fiktiva utredningen av mordet på president George W Bush. Väldigt intressant och samtidigt skrämmande, även om politik inte är mitt favoritämne...
"The Illusionist" däremot var underbar, gillade verkligen den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Illisiunist är verkligen mkt fascinerande. Mormor hade med sig den för några två mån sen, jag gillade den verkligen för den är så fin och underbar c(:

2007-11-26 @ 16:16:11
URL: http://tammiemanty.blogg.se
Postat av: melanie

Jag tycker också att Illusionist var bra =)

2007-11-28 @ 13:01:09
URL: http://melaniesparadis.blogg.se
Postat av: Tammie

Hmm... Den där första kommentaren skrev jag, jag orkar typ inte skriva både namnet och bloggadres -
sen nuförtiden, har tröttnat på att blogga alls, faktiskt...

2007-11-28 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0