Vad är det som händer!?

image466
Jag är fortfarande chockad och förundrad över vad som hände för ca en timme sen. Bestämde mig för att leta efter bilder på New York eftersom jag tänkte skriva lite om den staden (mitt drömresemål). Gick in på Google och skrev "New York by night" i bildsökningen. Ser en bild som verkar cool och klickar upp den...
Resultatet av när jag ser bilden blir värsta paniken. Blev livrädd. Var tvungen att springa ifrån dataskärmen och slänga mig i soffan. Mamma fick klicka ner fönstret åt mig.
Jag fattar ingenting, vad var det som hände med mig egentligen? Jag var ruskigt nära att börja gråta till och med...Det var inte ens en läskig bild,  frihetsgudinnan var med och lite byggnader (hann inte ens se så mycket)
Och nu när jag tänker på bilden känns det riktigt obehagligt i hela kroppen. Jag är rädd för en harmlös bild????
Är det någon som kan förstå vad detta beror på?
Imorgon ska jag se om jag vågar mig på att titta på bilden igen.
Hahaha, gud jag låter ju helt psykiskt störd nu...
För er som blir nyfikna på bilden så tror jag att det är den tredje eller fjärde bilden på första sidan när man skriver in "New York by night" Har för mig att det var ett montage också, kanske massa berömda byggnader i New York eller nått...
Någon frivillig som vill göra en psykanalys av mig? haha =)

Kommentarer
Postat av: Nina

man kan ju inte beställa därifrån vad jag vet.. men d e najs å gå in å kolla..

hehe.. vilken upplevelse, kanske var nått sånt där dolt meddelande i det..
ja tror fortfarande på att det spökar i lägenheten min.. =/
johan blev uppsagd imorse.. nedskärningar, och han va sist in.. dvs först ut.. förjävligt. å nu ska ja till tandläkarn. otroligt trevlig dag..

2007-05-08 @ 11:31:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var nog något undermedvetet i den barndom som kom upp och detta har gjort att du ha fått negativ respont till detta stimuli. Typ. Eller nått... Men tack för att jag fick nytta för kurserna psykologi a + b

ps) tror inte ett ord på vad jag skrev ;)

2007-05-08 @ 11:35:05
URL: http://johjaq.blogg.se
Postat av: Jörgen

Vilken Cafékedja tycker du är bäst??

2007-05-08 @ 11:38:42
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Mariiiiiiiiie

hmm.. sådär får/fick jag av teletubbies förut, tror jag fortfarande e "rädd" för dom... har du mycket att tänka på?? Eller ångest för nånting..? Då kan minsta lilla trigga ditt undermetvetna... d mesta av d vi inte förstår när sånt här händer brukar ligga i det undermedvetna... Du e inte ensam om att få sånna saker.. lovar! =) lycka till imorgon me bilden på nytt! =) (haha.. va smart jag låter.. =P)

2007-05-08 @ 12:19:18
URL: http://angeleyes81.blogg.se
Postat av: C

Ja kolla på den. Jag vet vilken bild du menar för den ser helt overklig ut. Det är ett montage och bakgrunden är kolsvart.. sen en massa vassa mönster mot den där mörka bakgrunden. Bilden fick dig säkert att referera till något annat som du är rädd för. Ja tycker själv bilden va weird men ja blev inte rädd :-)

2007-05-08 @ 13:32:03
URL: http://emeliecharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0