Shopping!

image675
Kunde verkligen inte låta bli att göra en liten beställning från Ellos. Det blåa linnet har jag suktat efter sen det kom in i webshoppen så nu när det var nedsatt från 169 kr till 99 kr så kunde jag inte motstå!
Sen blev det även en svart klänning med fickor och en röd topp med satinrosett.

Det pågår någon rea just nu med upp till 70% rabatt så ta en titt inne på Ellos

Shoppade ju även lite i helgen också, det blev en ny hängselklänning från Gina Tricot, har ju en i svart också och jag gillar den så himla mycket. Sen blev det även en grå tunika med rosett på, har även denna redan också i gult, gillar den verkligen! Lite nya filmer fick fick jag med mig hem också: "Just Like Heaven", "Elisabethtown" och "Red Eye". Ojoj, pengarna bara flyger iväg =P


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, det blåa linnet vill jag med ha! :O

2007-05-22 @ 09:19:48
URL: http://enannanjennies.blogg.se
Postat av: Tammie

Ganska fina, den svarta var finast

2007-05-22 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0