Ny Kategori!

image667Skapar en ny kategori nu som heter "Jag såg...". Jag ser ju konstant kändisar hela tiden, speciellt när jag jobbar och springer runt på Östermalm. Nu i veckan t. ex hade vi riktigt finbesök här i lilla Hagsätra. Ingen mindre än Helena Bergström var här! Min lillasyster hade fotbollscup nere på våran idrottsplats och där var hon med sin son som förmodligen var med och spelade. Jag hoppas inte att skapandet av denna kategori kommer att leda till extrem kändistorka för min del, haha det vore ju så typiskt. och observera att jag kommer ta med alla jag ser som någonsin har varit med i någon tv- serie eller tidning, alltså lär det bli fullproppat med B- känsidar och sånt. Men det är ju bara kul (tycker jag)

Så, först ut i denna kategori är Daphne Leon. Hon var en av deltagarna i "Paradise Hotel" för er som inte har en aning om vem hon är...Anyway, såg henne på stan i helgen när jag var ute på en liten shoppingrunda. Hon var galet snyggt klädd måste jag säga; vit blus, svart kjol med hög midja, zebramönstrade skyhöga pumps, svart trench, stor guldväska och ett långt halsband med guldhjärta. Riktigt söt var hon, och fin i håret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj du är rätt lik henne?

2007-05-21 @ 07:55:28
URL: http://agapi.blogg.se/
Postat av: Maria

Han som sjunger låten heter Mark Schultz och låter heter WSalking her home

2007-05-21 @ 09:25:44
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Jossi

Kul kategori :) Du får hoppas den får många inlägg för det är ju kul att se kändisar även om de är B-kändisar eller så :)

2007-05-21 @ 14:31:55
URL: http://lillabrun.blogg.se
Postat av: eleonor

åfan..va trevligt..men på bilden du la upp ser det ut som om hon luktat på surströmmings bajs

2007-05-21 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0