Fiskpinnar Deluxe

image562
Bjöd över Patrick på lite romantisk middag, haha! Det enda som fanns i frysen var fiskpinnar, ingen lyxmat direkt. Men jag fixade lite gott ris och sallad till och det blev verkligen supergott!
Ris:
♥ 1/2 röd paprika ♥ 1 morot ♥ 1/2 gul lök ♥ 1vitlöksklyfta
Finhackade och stekte på alla grönsaker i lite olja i en kastrull, sen hällde jag på vattnet och riset och lät det bara koka. Det blir verkligen god smak på riset kan jag lova!
Sallad:
♥ 1 Avokado ♥ 1Tomat ♥ 1 liten burk majs ♥ 1/4 rödlök
Föredrar den här typen av sallad än en med isbergssallad och gurka och sånt, älskar verkligen avokado, så himla gott.

Så kan man lyxa till tråkiga fiskpinnar =)

Kommentarer
Postat av: Tammie

Läcker middag, Sarita!
Joo, på bröllopet gick det fint. Jag sjöng jättehöga toner i '' Everytime w touch '' och då menar jag verkligen JÄTTEHÖGA! Så höga att jag faktiskt sjöng falskt, men det imponerade på typ alla!
Han som spelade gitaren sa att en timmes övning varje dag kan göra min röst professionell och Anders sa att jag hade fantastisk röst så jag antar att det gick bra.
Jag o min kusin Noa var uppe ända tills klockan 01. 00 när bröllopsfesten slutade.
Jocelyn, Caitlin, Frida, Mira och Ida somnade på soffan, men jag o Noa hade hur kul som helst och du kan aldrig veta hur mycket vi busade, hon fick en sextonårig kille att bli förälskad i henne, otroligt! Jqag menar, hon är ju ingen skönhet direkt! Jag åt ingen kaka, det innehöll så mycket vikt, men mini - biskvin vi fick var äldigt god.
Jag och Noa skrev en sång som vi sedan sjöng för alla och sedan en dans, vi är riktiga partygriosar när det kommer till kritan. En kille i tolvårsåldern riktigt stirrade på oss som om vi inte vore kloka, hehe =))=)=)=)=)=))
Å, Sara! Du anar inte hur nervös jag var när jag stod där framför alla. Herregud, det här blev ju jättelångt, kunde lika gärna skickat mejl, förlåt, hördu!
Alltså personligt sagt tycker jag om fiskpinnar, dem är inte alls tråkiga... Kanske lite, men den där salladen och riset du gjorde såg riktigt smaskens ut...!
Förlåt för att jag skrev så låååååångt :P

2007-05-14 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0