Britney Spears

image380
image381
Jag hade ju så himla höga förhoppningar på min älskade Britney när hon äntligen skrev in sig på rehab och tog ut skilsmässa från golddiggern Kevin Federline. Trodde att hon skulle komma ut därifrån fräsch och lika underbar som vanligt. Det har ju ryktats en massa om hennes kommande comeback, men det känns som om inget händer. Det finns ju även källor som säget att hon tänker att ställa in sin comeback och fokusera på att vara mamma. På de senaste bilderna så ser hon ju bara mer crazy och förvirrad ut än nånsin. Jag menar, ingen normal människa knatar väl runt på stan i genomskinlig klänning med knallrosa bikini under!?
Kommer Britney någonsin göra den där efterlängtade comebacken eller är det så här vi kommer att få se henne ett bra tag framöver...?


Så här fräsch och på topp vill jag se henne igen!

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah =)

2007-05-02 @ 04:01:15
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag hoppar att hon blir sitt gammla hon

2007-05-02 @ 06:47:03
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0