Bra Start!

image508
image509

Yes, denna torsdag har börjat riktigt bra. Vaknade av Romeo hade kommit och lagt sig bredvid mig, min lilla sötnos. Tog med honom ut på en härlig morgonpromenad, vädret kändes riktigt skönt, men man vet ju aldrig, det kan ju ändras så fort. När vi kom hem igen hade posten kommit och där låg min Cosmpolitan, min premie från Glamour (som bestod av läppglans och mascara från Maybelline) och en ny film från LoveFilm nämligen "A Prairie Home Companion" med Lindsay Lohan. Plus att jag har fått en avi från posten, tror att det är ett paket från CDON. Så nu ska jag väl försöka fixa mig snabbt så jag hinner kolla på filmen innan jag ska iväg och jobba!

Kommentarer
Postat av: C

Vart jobbar du?

2007-05-10 @ 12:04:48
URL: http://emeliecharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0