That's It For Today



3 galet bra låtar som jag utan problem skulle kunna lyssna om och om igen på resten av mitt liv...

Live- Lightning Crashes
Takida- Give In To Me
Def Leppard- Bringin' On The Heartbrak

Bara så ni vet...=)

Nu är det nog dags att gå och lägga sig, klockan börjar ju närma sig halv fyra...fast jag är inte ett dugg trött...det kan ju iofs bero på att jag somnade två timmar hemma hos Patrick, kunde inte hjälpa det, det var så mysigt att ligga i hans famn...Imorgon är det fredag och en helg som väntar. Imorgon blir det jobb för min del och förmodligen på lördag också. Jag är helt galet partysugen. Vill ha en härlig varm kväll och sitta på uteserveringen på Snaps med Eleonor och pimpla vin =)
Nu när det är juni så får vädret faktiskt ta och skärpa sig, nu ska det ju vara sommar! Men jag har hört att det ska bli varmt i helgen iaf, man kan ju alltid hoppas att det håller i sig sen resten av veckan också, är så trött på att det är varmt den ena dagen och sen dagen efter är det iskallt.
Föresten, om det är någon som är intresserad av att köpa min klänning som jag beställde från Ellos så är det bara att hojta till, säljer den för samma pris, 150 kr (plus ev frakt) Storleken är 38/40.


♥ God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Söt klänning, inte min strl dock:)

2007-06-01 @ 10:10:54
URL: http://enannanjennies.blogg.se
Postat av: Nina

asså ja dör inne på I me my.. vill handla sååå mkt.. kliar riktigt i fingrarna. måste dit nästa lön oxå :D

2007-06-01 @ 15:10:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0