Sjukt Trött!

image886
Fy vad trött jag är, orkar knappt hålla ögonen öppna, men nattuggla som jag är pressar jag mig uppe ändå...Känner mig helt slut, först och främst efter gårdagen. Det blev ju inte alls många timmars sömn efter min och Eleonors partykväll. Sov ju över hos henne och hon var riktgit morgonpigg idag. När jag vaknade (ofrivilligt då Eleonor väckte mig med musik från datan) satt hon helt fullt påklädd redan och verkade inte ett dugg trött. Min plan var ju att gå hem och sova men så blev det ju inte, mina foton hade kommit från Fujifilm så självklart har jag suttit och fixat med mitt fototalbum hela förmiddagen.

Efter jobbet ringde Patrick och undrade om jag ville följa med ut och käka middag med Fia, orkade egentligen inte men jag har inte träffat henne på typ ett år!? Så jag släpade mig iväg ut ändå. Det blev thaimat på Sawadee, sååå himla gott, behövde verkligen lite mat för att komma igång igen. Sen bar det av till Sytembolaget där det inhandlades lite dricka eftersom Fia och Patrick (och Nina) skulle på fotbollsmatch. Fotboll är ju inte riktigt min grej, men att pimpla lite i parken säger jag aldrig nej till =) Vi åkte till Medborgarplatsen och satt i gräset och drack lite. Ingen smart idé direkt i mitt fall, men jag fick iallafall ner 2 Xider. Prövade den nya smaken "Strawberry Desire", men den var ingen hit direkt, galet söt!
Det var fullt med poliser och hammarbyare överallt, jag va fan nästan lite rädd asså, haha. Gillar inte alls stämmingen runt fotboll, fast det var ju ändå rätt coolt när alla satt där och sjöng ramsor och sånt, men folk blir så jäkla galna, det händer ju så mycket i samband med fotbollsmatcher och sånt.

Åkte hem sen iallfall och bara la mig i soffan, borde egentligen gått och lagt mig för längesen så jag kan känna mig bra imorgon. Men ett litet tag till tänker jag nog sitta uppe iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0