Måndagsdrinkar!

image884
Igår blev det dubbla festligheter för mig. Efter att jag hade kommit hem från Leos födelsedagsfest så ringde Eleonor och föreslog att vi skulle leta upp någon nice uteservering. Mycket bra förslag tyckte jag och bytte snabbt till en annan outfit och begav mig sedan till söder. Först tog vi ett glas vin på den mysiga bakgården, där passade vi sjävklart på att larva oss lite med kameran =P Vi kände oss väldig fabulous efter de där glasen med vin kan jag lova, haha!
När vi sedan begav oss ut igen orkade vi inte leta efter någon uteserviering utan körde på ett säkert kort och gick till favvostället Nivå 22. And it was sooooo fun! Love you my partygirl ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Skön bilder! Hoppas att du får en bra dag i dag också!

2007-06-19 @ 12:56:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0