Snygga Väskor

image952
Enligt mig är de här 3 väskorna de snyggaste- ever! och förmodligen kommer de alltid vara det eftersom de är så enkla och stilrena. Mitt drömköp vore ju absolut en Mulberry, den är verkligen min stora kärlek och om jag skulle köpa en dyr väska så skulle jag definitivt investera i den, den kommer alltid vara lika het! Samma sak gäller Hermés, dom är ju väldigt lika i modellen, fast den är ju galet mycket dyrare...Jag är inte så mycket för monogramväskor, men lilla Speedy gillar jag verkligen, så fin!

Vilken är er favoritväska?

Kommentarer
Postat av: Nina

jo det är nått som går.. för ja har inte mått okej på en vecka.. va sen putte va sjuk =/ du kanske åkt på nått från han oxå, bara tagit längre tid för det att bryta ut. kan ju vara så.. hoppas du känner dej bättre im..
ja fick den där av pappa. använt den typ en gång å så tappa ja bort korken då vi flytta.. så ja har haft den sååå länge, förut gillade ja den. men ja använde redan en flaska innan den där. sen tröttna ja.. nu har ja 4-5 parfymer till i skåpet.. så ja behövde inte den där.. mamma tyckte den va för stark.. vilket är komiskt eftersom hennes mysk är ännu starkare *S* tänkte om du ville ha den så kunde du ta den.. eller nån annan som ville d. dumt att slänga juh..

2007-07-01 @ 22:17:21
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Guuld

Jag tycker definitivt Mulberryn är finast ! :) ett tips är att kolla på typ tradera eller något sånt ifall du lyckas hitta den billigare

2007-07-02 @ 00:13:09
URL: http://guuld.blogg.se
Postat av: Nina

tjing..
tänkte bara säga.. när du gör kollage.. skriv ditt namn i bilden.. asså en signatur.. ja ska fan göra det.. lyckades hitta mina bilder på nån annans hemsida igår.. ?? så nu är det signatur som gäller..

2007-07-08 @ 13:15:38
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0