Party Party!

image1039
Oj idag är jag trött asså...var ute och partade igår här i Helsingfors. Kvällen började på ett ställe som heter "Eatz", helt okej ställe med mysig uteservering. Sen gick vi vidare till "Royale Onnella" och det är helt klart det bästa stället jag någonsin har varit på i hela mitt liv. Det fanns massor av olika dansgolv, jag hängde mest på rock, r´n´b och pop. Så himla kul på popgolvet, massa gamla låtar så som "Baby One More Time" och "Wannabe". Men rock golvet var helt klart coolast med Guns´n Roses och massa annat bra. Det fanns även en shotsbar med 99 olika shots! Vi var där tills det stängde och jag kände mig inte alls redo för att gå än, hade gärna gått vidare men så blev det inte. Invigde mina nya skor vilket var ett stort misstag, efter allt dansande så hade självklart ett blödande skavsår i slutet av kvällen...
Men det var verkligen en helt perfekt kväll, så himla kul!

Kommentarer
Postat av: Ilona

hmm 220 kanske?

2007-07-22 @ 13:17:51
URL: http://antagligen.blogg.se
Postat av: maud

vilken fin hårfärg =)

2007-07-22 @ 13:33:15
Postat av: Nina

hörde att det hade löst sig med passet, fan va skönt :D det va ju jätte bra!! :D

2007-07-22 @ 20:02:45
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

förresten, sååå snygg skjorta brorsan hade på sig idag.. mums!! va det du som fick honom att köpa den, eller hade han lite smak denna gång *Asg* ??
kommer lägga upp den sen på bloggen!.. :D

2007-07-22 @ 22:13:17
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0