Mer shopping...

image959


Det har blivit en hel del rundor till stan här i Finland, kan bara inte låta bli att kolla runt i affärer. Det här är lite mer av mina fynd jag har gjort här. Det bästa köpet hittills är iallafall en svart kjol men hög midja och fickor, galet snygg! Är så nöjd med den, men att fota den gjorde den inte rättvisa, lägger upp den någon dag när jag har på mig den.
1. Nya skor igen =) Kunde inte låta bli, de kostade bara 12 euro och är sååå sköna att gå i. Inhandlades på min nya favoritaffär Seppäle.
2. Vitt, brett skärp med rosett, 3 euro från Seppäle så klart!
3. Svarta over- knee strumpor med vita hjärtan på. Tänkte att de kommer vara så söta på vintern till en svart klänning och ett par stövlar till. 2 euro från
Seppäle
4.
Långt halsband med elefant på, så himla söt, kunde ju inte låta bli. Köpt på H&M.
5. Kort jacka med små dödskallar på, 9 euro från
H&M
6. Underbart söt jacka från Vero Moda. Har aldrig sett den här i Sverige så jag hoppas på att jag kommer vara lite ensam om den. Blev helt kär när jag såg den, så speciell. Kostade endast 10 euro! Hade tidigare kostat 56 euro. Detta är mitt favoritköp hittills.
7. Klänning från Vero Moda, superfynd för 3 euro!
8. Dagens köp från Seppäle, hatt med rosett för 3 euro. Íbland är det så skönt att bara slänga på sig en hatt när man har en bad hair day...

Nu hade jag tänkt att vänta minst en vecka innan jag ger mig ut i affärer igen. Pengarna bara försvinner iväg. Har även köpt lite presenter, kan inte låta blir när jag ser fina saker som jag vet att andra skulle gilla.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

hej älskling!
saknar dig..
jag har varit i skärgårn med angelica o svens båt sen i tisdags vi har bland annat varit på saltkräkan..jättemysig ö..ser inte riktigt ut som när dom spelade in serien men men! kom precis hem och e jättesolbränd blääääääääääääääää =)
hur har du det i finland???
såg att zlatan har dött ='( fan va tråkigt..han får det säkert bra med timon o pumbaa! och alla våra andra marsvinsänglar.
sert att du har shoppat loss =) det e ju fina saker dom har där.
hoppas du har det underbart..puss på dig darling

2007-07-14 @ 20:15:18
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Nina

jätte fina saker!!!!!! *Avis*

2007-07-14 @ 22:23:51
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Estelle

tuffa grejer!

2007-07-15 @ 03:35:37
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: melanie

Gud vilka fina saker du har köpt önksa jag var där i finland så kunde du och jag shoppa. Men när du kommer hem kan du och jag åka och shoppa för jag har nästan inte gjort det med dig bara med mamma. Mamma och jag kankse ska ta en kryssning till finland då kommer jag och mamma att hälsa på dig då vill jag shoppa med dig där. Men det är inte helt säkert att vi åker. Men rompan mår bra=) Igår hade romeo en stor konsert hehe=)

2007-07-17 @ 12:11:23
URL: http://melaniesparasids.blogg.se
Postat av: Dudy

Måste bara inflika att butiken heter Seppälä :) trevliga fynd anyway =)

2007-07-18 @ 23:14:49
URL: http://dudy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0