Höstnytt hos Ellos!

image958

Tog en liten titt inne på Ellos hemsida och hittade så himla mycket fint som jag så gärna vill ha. Ellos har verkligen börjat få in massa fina saker och börjar bli något man kan räkna med när man vill ha snygga kläder till ett lågt pris, vore ju super om dom öppnade en butik...Höstmodet är verkligen fint i år måste jag säga, är riktigt glad över att klänningar och tunikor även kommer att vara hett i höst och då i finstickade varianter, å vad mysigt! Det blir nog garanterat en beställning efter sommaren! =) Den gråa kappan i A- line modell och med stora knappar är ju bara för snygg, det blir nog en sån för mig till hösten och några andra godbitar också =) Här är mina favoriter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0