Bad Day

image971
Usch, jag har sån ångest över att min lilla Zlatan är borta. Fick inte en hålla honom en sista gång...Det har alltid känts som om han skulle leva för evigt, har haft honom så länge. Och så försvinner han helt plötsligt när jag inte ens är hemma. Känns inte alls bra. Det kommer vara så tomt utan hans pipande när man kommer in i rummet, och stackars Buddha blir alldeles ensam i buren. Funderar på att köpa ett nytt marsvin. Dels för att fylla sorgen med lite glädje och dels för att Buddha ska slippa vara ensam.


På grund av Zlatans död så började jag sakna Patrick ännu mer, hade varit så skönt om han hade varit här nu. Saknar min älskling jättemycket. Vi firar 4 år tillsammans på tisdag och det är så trist att vi inte kan vara tillsammans då...3 veckor kvar tills jag får träffa honom


Nog om sorgliga saker nu, imorgon kommer äntligen pappa hem iallafall, han har varit borta hela veckan och jobbat och var tvungen att även jobba helgen. Så himla trist....längtar tills han får semester i slutet av Juli så vi äntligen kan göra något.
Det är nog dags att sova för min del, känner mig helt slut efter den här dagen plus min jäkla förkylning som vägrar försvinna! Det var allt för idag.
♥ God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Eleonor

ja stackars Zlatan..men han hade ett underbart liv det vet vi =)
Ja jag e också så jävla partysugen.. =) vi får parta ihjäl oss när du kommer hem.
jag har solat ihjäl mig ute i skärgårn så jag e brun nu..jag solar ju på båten då blir man lite extra brun..
men du kanske kommer att sola innan du åker därifrån?
puss o kram baby

2007-07-15 @ 15:15:35
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Natalia

Jag kom på en sak, jag förstår om du absolut inte vill med tanke på hur illa jag har pratat om honom, men om du vill kan du få ha Herman på prov, fast iof är en kanin inte samma sak som ett marsvin, men jag tänkte om du vill ha sällskap åt Buddha. Han kanske blir snällare med en kaninkompis? Som sagt, du får säga nej, men bara så du vet så får du honom om du vill.
Kramar

2007-07-16 @ 08:15:28
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Natalia

Hej, såg ditt svar nyss.
Kommer inte heller ihåg allt jag skrev, förutom att jag frågade om du hade ngn lust att hänga med och se Jonas Gardell, han har en föreställning i slutet av sep i Sthlm? Jag har för mig att du också tycker om honom?
Jag vet det är så typiskt, som jag skrev ovan, beklagar verkligen :(
Nä har inte hunnit än, ska försöka se den i helgen. Annars är allt bra med mig, letar lägenhet och springer runt på visningar, känns som altl kretsar kring det just nu.
Just ja kom på en till sak jag skrev, har du sett en Hello Kitty brödrost?
ha det fint! kramar

2007-07-16 @ 08:28:09
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: sanna

svar: ja usch,migrän är fan inte kul..
Ha en fin kväll!!

2007-07-16 @ 17:45:04
URL: http://wiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0