Natural Beauty

image1569
Megan Fox är en av de där galet snygga människorna tycker jag. Älskar hennes sminkning på de här bilderna. Gillar looken när man inte ser sminkad ut. Något som jag verkligen prioriterar när jag sminkar mig är en felfri hy, det gör att man ser så fräsch ut vilket gör att man inte behöver så mycket mer än mascara, läppglans och lite färg på kinderna.
image1570
Jag sminkar mig likadant varje dag. Wonder Finish från Maybelline är världens bästa foundation tycker jag, tunn och lätt med ett täckande resultat. För att få lite färg i ansiktet kör jag alltid med solpuder. Brukar vanligtvis ha Isadoras men för tillfället använder jag H&Ms egna märke som faktiskt är riktigt bra med tanke på priset. Max Factors 2000 calorie mascara är sååå bra, men absoluta favorit! och när det gäller färgat glans så använder jag gärna min Juicy Tubes från Loncome annars är det Elizabeth Ardens 8 hour creme som gäller!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jädrans, vi använder nästan samma smink. Wonderfinish har varit en favorit i många år! Använder dessutom H&M.s solpuder nu till vintern då den inte ger en supermörö färg i ansiktet :).

2007-12-11 @ 05:10:16
URL: http://romanov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0