Helsingfors

image1601
Om ca 30 minuter bär det va till Arlanda där jag ska ta mitt flyg till Finland. Det ska bli sååå skönt med lite semester. Kommer hem nästa torsdag. Redan idag ska jag nog ta en liten till i affärer, haha, har ju längtat som bara den efter shoppingen. Det är alltid så himla bra rea i Helsingfors, där hänger som inte bara fram massa crap som här i Sverige utan man kan verkligen fynda riktigt bra saker. Ska hålla ögonen öppna efter en nyårsklänning, koftor i bra material, svarta stövlar, underkläder och klänningar. Självklart ska jag även spana efter bra julklappar till alla här hemma. Affärer som ska spanas in är Stockmann, Zara, Purple Shop och Seppälä.
Förhoppningsvis blir det lite party också på min favoritklubb Royal Onnela!

Bye Bye Darlings!

Kommentarer
Postat av: Nina

ha så skoj nu!!!

2007-12-19 @ 11:22:20
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihi, vad kul!!!

2007-12-20 @ 21:46:57
Postat av: Nina

goooooooood jul :D

2007-12-24 @ 09:41:37
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0