Shopping med Eleonor

image1283
Självklart så kom jag hem med lite påsar från stan idag även fast jag inte skulle handla något, men när jag hittar något som jag vill ha så kan jag liksom inte bara gå därifrån. Hittade ett par underbara stövlar i läder från Don Donna. De hade kostat 1300 kr men var nu nedsatta till 249 kr och det fanns ett par kvar i min storlek- Självklart var jag tvungen att köpa dom! Sen blev det även en underbar lila klänning från Gina Tricot. Det var först Eleonor som hittade den i svart och eftersom jag redan har tusen svarta klänningar ville jag ha någon med lite färg och lila är ju härlig färg. Den ska jag definitivt ha på mig i helgen då jag och Eleonor ska ut och festa =)
Är världigt nöjd med dagens inköp!

Kommentarer
Postat av: Nina

älskar lila å skorna va ju apsnygga!! *avis*
fasen så mkt de hade sänkt ner dem!.. skit bra klipp ju.. :D

2007-08-22 @ 18:44:10
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Förstod att det va den du mena. den är från gina va? för ja har för mej att ja kolla på den. hade nått inlägg förut där diane kruger hade en sån klänning på sig å så la ja upp ginas bredvid. den är sååå snygg. å ja då matchar du definitivt :D

2008-05-20 @ 10:29:25
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0