Lagerrensning hos Nelly!

image1280
Fick en trevlig överaskning igår när jag kollade min mail. Nelly har en utförsäljning på lördag och söndag och gissa om jag ska dit och spana =) Det finns masssa plagg från bl.a American Apparel, Dolce Gabbana, Friis & Co och Juicy Couture.
Vägberskrivning
Kommunalt: Gröna linjen till Gullmarsplan och därifrån tvärbanan mot Sickla Udde. Åk en station till Mårtensdal och sen upp Textilgatan mot Fryshuset. Vi finns i det andra huset på vänster sida (efter Svanströms).

Med bil: Åk Söderleden mot Gullmarsplan, ta av Skanstull/Hammarby Sjöstad (sista avfarten i tunneln). Åk över Skansbron, sväng vänster i rondellen. Åk parallellt med tvärbanan och ta första höger. Vi finns i det andra huset på vänster sida (efter Svanströms).
LÖRDAG 25 AUG. 10-18
SÖNDAG 26 AUG. 10-18
TEXTILGATAN 43 (MNO OUTLET)

Kommentarer
Postat av: Nina

den fick ja oxå. så jäkla irriterande att man inte är hemma *S*

2007-08-22 @ 10:31:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah är det sant!.. lite roligt att alla vill låna det! :D jag gillar färgen på det som fan. Men det värsta jag vet är att ha saker å ting liggandes.. Bara samlas på hög och inget används..
matchen börjar 20,30 va ja hörde.. sändningarna började kl 20,00 iaf.. kollade det nu.. så ja kommer väl strax innan dess..
ja orange är så jäkla fint!!! älskar den färgen, meninget som jag själv passar i. en del har tur ;)
ses ikväll då.. kram!

2007-08-22 @ 10:42:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0