Vår Vår Vår!

image327

image326
Det har varit såååååååå underbart idag. Har varit ute med Patrick i flera timmar och bara promenerat och fikat. Har verkligen njutit av solen. Älskar det här vädret, man blir ju så himla glad. Såg en supersöt hare som jag desperat försökte få en bra bild på, men det lyckades väl sådär. Den märkte ju att jag var efter med kameran och till slut skuttade den iväg. Lyckades iallafall få en relativt bra bild
image328
   Lyckades dock bättre med bilden på fjärillen, fast den fick Patrick ta eftersom jag tycker att fjärillar är lite läskiga. Alla träd som blommar är så fina. Längtar hysteriskt mycket efter sommaren då det är varm hela tiden. Lyckades inte få så mycket färg på grund av min brun utan sol, men lite nya fräknar fick jag iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0