Tisdag

Gud vilken seeg morgon det har varit. Vaknade så himla sent, vilket jag hatar att göra. kom inte upp förens tolv! Har sovit så himla dåligt inatt på grund av att det har varit värsta livet i buren. Zlatan och Buddha har rivit runt i buren som två dårar, höll på att bli galen!


När jag väl kom upp var det bara att skynda sig ut på promenad med Romeo. Och ibland är han så tråkig att gå ut med, han vägrar lixom att gå åt vissa håll, någon som vet vad detta beror på?
Sitter här och väntar på att Patrick ska sluta, så jag kan gå och möta honom. Vi ska käka middag och kolla på film. Hade för mig att han sa igår att han hade laddat ner "300" och "Litte Miss Sunshine".
Så himla trist att det inte är något avsnitt av "Desperate Housewives", jäkla hockey visar dom istället! All sport borde visas på en egen kanal som dom slipper ta upp tid för andra program.

Nu ringde Patrick, så nu är det dags att gå!
Bye Bye

Kommentarer
Postat av: LillaJagx

vilka zööta små djur!

2007-04-10 @ 15:32:49
URL: http://fmhem.blogg.se
Postat av: LillaJagx

Jag hatar när dom tar bort bra program
för att visa sport!!!

2007-04-10 @ 15:34:27
URL: http://fmhem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0