Promenad


Har precis kommit in efter en långpromenad med Romeo, inte så lyckat direkt. Det var massa hundar ute och d blir han lixom helt galen. Det går inte att gå förbi en hund utan att han blir hysterisk. Det är så himla jobbigt, vill att han ska vara en sån hund som bara kan gå förbi en annan hund utan att ge ifrån sig massa ljud och hålla på.
En annan sak som irriterar mig när man är ute och går med honom är att det är så himla mycket glassplitter överallt. Man måste ju bära upp honom hela tiden för att han inte ska trampa i glas. Förstår inte vad det är fär människor som slänger glasflaskor omkring sig på det där viset, så svårt kan det ju inte vara att lägga den i papperskorgen istället...
Hämtade ut mitt paket från posten också, ännu en bok från cdon.com:
image177
Senare idag ska jag träffa Natalia, äntligen. Tack vare mig så har det blivit uppskjutet och försenat så många gånger. Men nu blir det av till slut. Vi kommer väl förmodligen gå en sväng med Romeo, hon är nämligen så himla duktig med hundar, vill att hon ska se hur Romeo är och så kanske hon kan ge några tips på hur han kan bli bättre, haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0