Party Party!

image337
Igår var det utgång som gällde för mig och Eleonor och snacka om att det blev en lyckad kväll. Först hade vi lite förfest på hennes balkong. Det var 30 grader där, helt underbart att sitta där i solen, sjuk skönt och mysigt. Fick nog till och med lite färg genom allt solpuder och brun utan sol =)
Sedan åkte vi iväg till vårat favoritställe där vi är riktigta stammisar- Nivå 22. Våran älsklingsbartender/ägaren gör nämligen världens godaste drinkar. Han är så himla rolig, utan honom hade vi nog inte gillat det stället lika mycket. Han fixar alltid fram stolar till oss så vi kan sitta med honom i baren.
Fy vad jag skrattade när vi var där, det var så himla många roliga människor där som jag och Eleonor kunde skratta åt =) Det blev en Grasshopper, Orgasm och Rosa Pantern för min del, mums så himla gott. Sen gick vi vidare till Snaps. Vi var först lite osäkra på om vi skulle komma in eller inte, eftersom vi inte har åldern inne än. men vi kom in utan att ens behöva visa legitimation, nice! =)
Gillar verkligen Snaps, för det första så har dom ju världens mysigaste uteservering och uteplatsen på baksidan är himla nice också. Och det är ett sånt himla soft ställe, avslappnat och trevligt. Sen blev det taxi hem och makaroner och knäckebröd hemma hos Eleonor, haha.
Verkligen en perfekt partykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0