Onsdag

Vilket förrädiskt väder det är ute, det ser så himla fint ut med solen som skiner med det är värsta stormen ute. Så himla irriterande. Har varit ute på en långpromenad med Romeo. Tog en sväng förbi posten för att hämta ut mitt paket från CDON.COM men det hade inte kommit in än, jag skulle komma tillbaka efter klockan tre sa han....Vi tog även en sväng in på djuraffären i hopp om att Lola skulle vara där, men det var hon inte. Romeo får fortsätta att drömma om henne.
Nu ägnar sig Romeo åt sin favorit syssla, nämligen att sova. Han är verkligen världens lataste hund, han sover överallt och hela tiden.
image155   image154
Har även äntligen fått iväg min ansökan till universitet, första gången jag är ute i god tid, alla andra gånger har jag gjort det i panik precis dagen innan sista ansökningsdagen. Så här såg min ansökan ut:

1. Socionomprogrammet, 210 p
2. Socionomprogrammet med inriktning mot socialpedagogik, 210 p
3. Sociologi, kurs, 30 p
4. Litteraturvetenskap, kurs, 30 p


Hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer in på mitt första val. Är lite trött på att bara läsa enstaka kurser, vill komma in på ett helt program och känna att jag kommer någonstans.

Ska förmodligen ta en liten sväng till IKEA senare idag med mamma, ska köpa lite prylar. Får se hur det går, eftersom det är det värsta stället jag vet. oändlitg stort och massa folk överallt *mardröm*
Man kan ju lixom aldrig känna att man kan hoppa in en snabbis och bara ta det man ska ha. Men men jag hoppas att det  inte är så mycket folk idag.

That's it for now!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0