Onsdag

image232

Jaha, då var ännu en dag över och som vanligt sitter jag uppe som den nattugglan jag är. Har fått riktigt svårt att sova på senaste så det är lika bra att vara uppe och sysselsätta sig.
Har varit med min älskling idag som sagt vilket har varit väldigt mysigt. Sen på kvällen åkte jag iväg och jobbade, vilket var riktigt skönt. Har ju varit ledig i två veckor, man känner sig så isolerad och asocial när man bara är hemma.
Imorgon blir det en ♥shoppingrunda♥ i stan, fast ordet shopping får man ju inte säga högt efterom Patrick ska med. För då kommer han väl med någon dålig ursäkt för att slippa följa med =)
Jag behöver verkligen uppdatera garderoben. Har lixom inga snygga jeans för tillfället, ska spana efter ett par svarta stuprörsjeans. Och självklart måste jag spana in alla nya klänningar som med all säkerhet att intagit affärerna. Och ett par nya ballerinas skulle oxå sitta fint, känns som om jag knallar runt i samma varje dag vilket blir väldigt tråkigt. Ett par röda i lack vore nice...
Har suttit och spanat runt på cdon.com oxå, det kliar verkligen i fingret som vill trycka på "beställ" knappen. Vill så gärna köpa Linkin parks nya skiva, "Minutes to midnight", älskar ju nya singeln...Det är så dumt när man beställer från nätet. Det är så lätt att klicka in massa saker i "shoppingkorgen" det känns ju inte som om man gör av med pengar- tills räkningen kommer! Då ångrar jag alltid att jag betällde massa gejer.

That's it ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0