Inte Utan Min...

image89

Det här är de produkterna som jag inte skulle klara mig utan! Jag rekomenderar verkligen shimmer pudret från H&M:s egna märke, kostar bara 29 kr och är verkligen superbra. Glöm alla dyra varianter, den här håller verkligen måttet, Jag använder den varje dag tillsammans med mitt solpuder, det gör verkligen att man ser fräsch ut. Finns i färgerna Bronze och Gold.

♥ Bronzing Powder, IsaDora
♥ 2000 Calorie Mascara, Max Factor
♥ Eight Hour Creme, Elisabeth Arden
♥ Oliva Day Creme, CCS/ Apoteket
♥ Shimmer Powder, By H&M

Kommentarer
Postat av: c

Åh, eight hour creme är ju ett måste ! Vilken mirakelkräm, synd bara på doften!!

2007-04-07 @ 11:26:54
URL: http://chatriine.blogg.se
Postat av: melanie

Jag tycker att den där krämen, Eight Hour Creme stinker så mycket, klarar inte av att ta den på läpparna.Jag spyr nästan.

2007-04-10 @ 18:31:13
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0