Good Night

image300
För ovanlighetens skull är jag supertrött redan nu. Och det känns så himla skönt. Har ju inte direkt fått mycket sömn inatt eftersom jag har sprungit fram och tillbaka till toaletten...
Nu ska det bli skönt att äntligen lägga sig i tid och sedan komma upp hyfsat tidigt och inte sova bort hela dagen som jag brukar göra. Imorgon blir det en snabbis in till stan för lite sista minuten shopping. Min älskling fyller ju år imorgon och tack vare min jäkla magsjuka idag var det ju omöjligt att ta sig in till stan som planerat. Men jag vet ju iaf vad jag ska köpa till honom, bara en sista liten grej =)
Det ska bli mysigt imorgon, käka middag och så, ser fram emot det.
♥ God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0