Carmen Electra

image324
Helt underbar bild på Carmen Electra, så fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, jag bara älskar Carmen! du ser ju lite ut som henne på din visningsbild ju xD
Jaa nu ska jag se om jag kan förklara så att du förstår haha..
När du går in på i detta fall (YouTube) så hittar du ngn video du vill ha, sen till höger om videon står där två kodrader, kopigera den andra dvs, Embed-koden, sedan går du in på din blogg och öppnar upp nytt inlägg, och du vet där man klickar för att ladda upp bilder, klicka på den bredvid där det står HTML och sedan klistra in det där, och till sist spara! Hoppas att du förstod! /Sanna

2007-04-27 @ 00:39:50
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: sara

svar: ja, det har jag gjort själv av en gammal parfymflaska! fiifigt^^

Carmen är verkligen toksnygg på bilden :)

2007-04-27 @ 06:46:35
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0