Bio


image348
image347
Valborg idag men det blev ingen brasa eller nått sånt för min del, känns ju helt meningslöst att stirra in i en brasa och frysa ihjäl. Har varit med Eleonor istället. Först blev den en liten snabbspaning i lite affärer, hittade självklart en supersöt klänning inne på SALT som jag ville ha men när man inga pengar har så får man fortsätta att drömma...
Sen gick vi på bio, det blev filmen "Shooter". Den var riktigt bra faktiskt, spännande som bara den, kunde knappt sitta stilla i min stol. Men lite varning för en massa "amerikanska moment", ni vet en massa snack om att göra allt för sitt land, ett antal amerikanska flaggor och en typisk hjälte...you know what I mean... Eleonor var en snällis och bjöd på allt biomums =) älskar dom där snacksen, men jag får så himla ont i munnen efteråt...Till min lycka har dom fått in Coca Cola Zero på biografen, så himla gott!
hela vägen hem var en enda lång uppvisning i fjortisfylla. Fy vad jobbigt och tragiskt, blev helt slut i huvudet av att höra på deras snack om hur fulla dom var och vart dom skulle festa, dom kallade varandra för hora hit och dit och klängde på alla möjliga killar. Hoppas verkligen inte att något händer dom ikväll. Kan föreställa mig hur mycket olyckor och sånt som kommer att ske inatt, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0