Torsdag

 
Känns hela tiden som om det är måndag idag bara för att Fredrik gick tillbaka till jobbet idag. Så härligt att det är torsdag och att det snart är helg igen. Har varit själv idag och det är sååå tråkigt, saknar redan våra mysiga dagar tillsammans. Så idag var det betydligt mer fart och rutiner än det har varit på senaste. Jobbigast av allt var att ta ut alla för att rasta Elton, speciellt nu när det är så kallt. Klädde på barnen och sedan satt dom i vagnen och väntade medan jag irrade runt efter allt som behövdes (nycklar, mobil, bajspåsar, mina vantar...), var helt svettig när jag väl kom ut! Och om några timmar är det dags igen...
 
Annars har det flytit på väldigt bra, Jolie har sovit som hon ska (en timme mellan 9 och 10, och nu sover hon mellan 12.20-14.30) och jag hoppas att vi kommer in i sömnrutinen fort (vi har slarvat lite under ledigheten). Winston sover också nu fram till 14.30 så jag sitter här med en kaffe och slösurfar. Gött! Bakade en kladdkaka igår med klickar av karamelliserad mjölk i som fortfarande står orörd i kylen, eventuellt skulle mamma och lillasyser komma över senare så då blir det fika :) Nu återgår jag till surfandet och ser om jag kan göra några bra reafynd, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0