Sjuk igen

Och så var lilleman sjuk igen! Usch vad trött jag är på sjukdomar...Igår när vi satt uppe och kollade på film så vaknade han flera gånger och hostade och var ledsen, Fredrik sprang fram och tillbaka för att trösta och han somnade om ett tag för att sedan vakna igen. Han fick en flaska välling och sov ganska bra på det. Sedan gick jag och la mig och vaknar av att Fredrik lägger Winston bredvid mig i vår säng och jag känner hur varm han är. Sedan är allt lite som en dimma för mig för jag var så himla trött, Fredrik har tagit hand om Winston hela natten. Vaknade av att Jolie ville komma upp 6.45 och gick in till Winston och där låg Fredrik och sov på golvet, stackars älskling som skulle iväg till jobbet. Tur att han slutar tidigt idag. Winston hostar och har 38,6 graders feber :( Han är dock på bra humör och har fått i sig lite frukost. Hoppas att han kan ta igen lite av sömnen när han sover lunch. Ska göra hans favoritmat (just nu) så jag vet att han äter bra - fiskpinnar, potatismos och ärtor. Hoppas att det här inte håller i sig hela helgen och att han kan gå till förskolan på tisdag. Jolie sover så jag ska krypa upp i soffan med min lilla sjukling och titta på Pippi eller Mamma Mu. 

Kommentarer
Postat av: Eleonor Walston

Nej lilla vannen! Stackars. Sa jobbigt nar dom ar sjuka :(

2016-01-08 @ 18:10:46
URL: http://nashvillemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0