LaRedoute


Just nu får man 20% rabatt på alla reavaror på LaRedoute så jag har gjort en liten beställning. Ballerinas i äkta skinn som har kostat 499 blir nu mina för typ 119 kr! Även jackan är ett superfynd som tidigare kostade 899 kr och blir min för runt 200 kr. Tre klänningar blev det också - inte en enda svart, haha :) Den rosa kostar 63 kr och blir nog bra som en "vardagsklänning" med leggings. Även fast man är mammaledig vill man ju inte gå i mjukisar hela dagen. Samma sak med den grönblåa klänningen, vardagsfin och kostar runt 100 kr. Den marinblåa klänningen är ett alternativ till dopet då ingen av klänningarna jag beställde från Ellos passade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0