I Hallen

Fixade lite i hallen igår kväll och så här ser det ut nu. Har tagit bort alla julprylar (förutom hjortarna ovan samt julstjärnan) och det känns så skönt. Nu ser jag fram emot att dekorera inför våren :) Så känner jag varje jul, så fort nyårsafton är över så vill jag bara ha bort allt som har med julen att göra. Just nu är det lite tomt här och där på bänkar och fönsterbrädor, men jag tänker låta det vara så tills jag vet vad jag vill ha där. Beställde nyss den fina glaskupan med svart träfat från Ellos som ska få en plats här hemma.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Du har det så fint! Hjortarna är så himla fina, var har du hittat dem?

2014-01-03 @ 15:20:11
URL: http://emmieliving.blogg.se
Postat av: Johanna E

Ljusstakarna är to die for? :) Varifrån är de? :) Kram!

2014-01-03 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0