Winstons rum

Åh vad jag är sugen på att göra om i Winstons (och Leos) rum. Han har ju en hörna av rummet (en och en halv vägg) och just nu står hans spjälsäng där och en Expedithylla (med 16 hyllor). Tycker att möblen bara är så stor och trist. Den funkade bra när Leo använde den (nu har han en Billybokhylla) men till Winston känns den inge kul eftersom den äter upp hela hans utrymme. Vill packa ner den i källaren tills vi flyttar och få in lite annat istället. Klädskåpet från IKEA är så fint och är i samma serie som hans spjälsäng. Ett litet bord med två stolar, en vit Briospis och lite hyllor på väggen skulle vara sååå fint! :) Affischen Pirum Parum från Fine Little Day är en favorit, men jag tror att jag ska spara dom pengarna och måla min egen variant av den. Än så länge lekar han ju inte där inne, haha han leker ju inte alls, så det är inte direkt bråttom (men det är ju så kul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0