God morgon!

Hej på er! Börjar dagen med att visa lite bilder från vårt hem. Tulpanerna köpte jag i fredags på IKEA - och på tal om IKEA - ALLA förvaringslådor ur kollektionen "Bråkig" var slut när jag och mamma kom dit (1 timme och 20 minuter efter öppning). Jag var så himla sur, asså på gränsen till att börja gråta, ville sååå gärna ha...men men, efter en semla och kaffe gick livet vidare och jag köpte med mig lite annat smått och gott istället :) Har varit uppe sedan kl 7 och nu sover lilleman sött igen. Ska väcka honom kl 10 (han har sovit sedan 8.30), försöker prova mig fram vad som funkar med hans sömn så att han ska somna lite tidigare på kvällen. men mer om det i ett eget inlägg. Nu ska jag passa på att ta en snabbdusch, klä på mig, bädda sängen och dricka mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0