På promenad

Idag har jag tagit mig ut på en promenad med Elton och Winston. Superskönt väder och skönt att röra på sig. Nu känner jag nästan inte av snittet alls och det är så skönt! Lilleman sov sött i sin åkpåse från Newbie. Från och med måndag måste jag ta mig ut minst en gång om dagen själv, men det känns inte alls lika läskigt som det gjorde förra veckan. Nu känns det helt ok att Fredrik ska börja jobba, även om det självklart är tråkigt så känner jag mig redo att vara själv med lilleman hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja efter några veckor är man rätt okej redo. T var hemma 2 veckor och så kom mamma en vecka så hade någon med mig de första 3 veckorna, sen kände jag mig också rätt redo :-). Så skönt att inte snittet känns längre!

2013-11-08 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0