Lördag

Så här ser jag och Elton ut idag ;)
Härligt med lördag! Ikväll ska jag och Melanie passa underbara Elsa och Alicia. Elton hänger också med såklart eftersom Fredrik är bortrest över helgen (Han är i Finland och spelar Discgolf). Melanie stannar hos mig hela helgen eftersom jag avskyr att vara hemma själv. Har sett alldeles för många skräckfilmer i mina dar och blir helt paranoid när jag är hemma själv haha :)
Fredrik ringde imorse med en väldigt glad nyhet - han har blivit farbror!! Hon bror Anders + hans tjej Nina fick en liten Siri. Jag VISSTE att det skulle bli en liten tjej ;) Nu måste vi planera en liten resa så fort som möjligt till Malmö för att hälsa på lilla familjen ♥
Nä, nu måste jag packa ihop alla Eltons grejer (i det här huset är det hunden som har mest prylar och behöver mest tid på sig när vi ska iväg någonstans, haha). Happy Saturday, everybody!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!
Jag har läst din blogg ofta ofta förut, men sen kraschade min dator och jag hade bekymmer med att hitta igen de bokmärken på bloggar som jag haft! Jag vill bara säga att din blogg är så inspirerande och vacker och jag får många fina tips om inredningsprylar från den. Å vad fint ni fått i er nya lägenhet! Ha en fin kväll!

2012-09-09 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0