Leos rum just nu....

Här kommer några bilder från Leos rum som jag tog imorse. Har bytt ut den vita mattan mot en blå/creme rutig och det blev så mycket bättre! Jordgloben som även är en lampa fyndade jag på loppis för ett tag sedan, den lyser så mysigt om kvällarna! På skrivbordet har det också hamnat lite nya saker, bland annat de svarta, flätade lådorna från IKEA, liten korg i rotting för pennor från Granit samt en liten uggla från Mio. Något jag inte gillar i rummet just nu är den tråkiga och ofärdiga hörnan brevid bokhyllan. Teven ska upp på väggen och möbeln ska bort helt. Istället tänkte jag köpa en fåtölj och ställa där, tillsamman med kuddar och belysning blir det nog en mysig läshörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0