Party Looks








Ikväll firar vi Janine som har blivit 26, så det blir utgång! Woohooo, ska bli riktigt roligt! :) Funderar lite på vad jag ska ha på mig ikväll och började titta på gamla bilder. Herregud, jag festade som en galning i 5 år mellan 18-23. Det var varje helg som gällde och min partner in crime var alltid Eleonor. Jag har så sjukt mycket partybilder så jag tänkte visa er lite party looks genom tiderna. Eftersom vi var ute så ofta så brydde jag mig ibland inte vad jag hade på mig, det viktigaste var att sminket och håret var bra :) Så känner jag lite fortfarande, hår och smink är viktigast för mig! På en av bilderna ser ni hur jag i brist på något annat festade i min sov-tshirt (den svarta med ett grönt träd och text) som jag så fint matchade med ett par ballerinas. Kommer ihåg att en kille i baren frågade mig om jag precis hade vaknat, haha :) En gång "klädde vi ut" oss i rutiga kjolar, vit skjorta, svart tröja, knästrumpor och kors runt halsen. Katolsk uppfostran var svaret när folk undrade varför vi var klädda så. Guuud vad roligt jag har haft med min Eleonor ♥

Har fortfarande inte bestämt mig vad det blir för outfit ikväll men det lutar mot en fodralkjol och en oversize topp. Håret blir stort och lockigt och jag är lite sugen på att köra lite hippielook med en flätat band och stora örhängen.


Kommentarer
Postat av: Nina

å du som har så mkt fina kläder... =) Hoppas ni får dét riktigt roligt ikväll!



krams

2012-04-21 @ 16:53:31
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0