Te


Sitter hemma och jobbar, var tillbaka på kontoret idag efter att ha varit hemma i tre dagar och varit sjuk. Så skönt att komma ut! Idag var det inte alls jobbigt att lämna Elton ensam hemma, står utanför dörren länge och lyssnar, men han piper inte alls. Så skönt, jag vet inte om jag hade klarat av att gå om jag hörde honom, min lilla plutt! Dricker lite vaniljte ur min fina kopp från Anthropologie, älskar den! Dags att återgå till jobbet, skönt att ta en liten "powerbreak" på några minuter, annars fastnar man lätt i samma spår och blir lite seg. När jag har jobbat färdigt ska jag se om jag kommer in på H&M, det är ju värsta trycket på webbshoppen idag eftersom samarbetet med Versace släpps idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0