Fredag


Nyvakna imorse runt kl 06:00...

Woohoo, idag är det fredag! Gud vad skönt det ska bli att få sova ut, att bra kunna somna om efter att Elton har väckt oss vid 5 på morgonen, utan att behöva tänka på att man måste upp snart. :)
Idag ska vi åka iväg till Zoo affären i bromma för att köpa lite mer mat åt Elton, samt lite nya leksaker, asså han biter på ALLT. När vi vaknar på morgonen så har han varit och hämtat en massa "skatter" och lagt i sin säng. Bland annat gillar han Fredriks arbetskäder, mina ballerinaskor, strumpor och alla sina leksaker. Ser så roligt ut när det är fullt med grejer runt omkring honom :)

Förhoppningsvis får han även en ordentlig korg idag, nu sover han på några filtar på golvet. Korgen som jag köpte via Tradera var alldeles för stor! Men jag hittade en mindre korg nere på vår loppis, den var egentligen inte till salu, men jag gjorde en deal med dem om att de får mina stora korg i utbyte mot den lilla. Ska ävan köpa sprayfärg så att den blir vit! :) Så med andra ord är det bilträning som gäller för lilla Elton idag!

Helgen blir annars väldigt lugn, vi ska bara vara hemma och mysa, vi tre ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0